Visa ett inlägg
Gammal 2021-06-05, 19:17   #8307
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pierre Visa inlägg
Grymma bilder Ekan!

Ta inte detta fel, men ser det verkligen ut så här, utan nån bildbehandling? Har inte sett sånna bra och verklighetstrogna bilder från nån annan.
Tack Pierre.
Vet inte om det är mej, eller stora vågen du syftar på, i vilket fall som helst är mina bilder i alla fall helt oredigerade, som alltid när det gäller mina screenshots.

----------------------------------------------------

benkegbg: Jag kör både med TRS19 och använder TurfX gräs.
Men jag använder även "vanligt" gräs, bl.a närmast spår, vägar och dylikt, just för slippa TurfX gräs som sprätter och far lite hur som helst.
Det går i.o.f att göra separata lager med TurfX gräs med mycket liten diameter, som man kan använda närmast spår etc, men då konsumerar man snart hela kvoten på tillgängligt TurfX gräs som finns tillgängligt för en rutt. Har ingen aning om hur mycket man kan använda, eller hur man håller koll på hur mycket använt, men läste nånstans att man skulle vara sparsam med "smala strängar" av nämnda gräs.
Tyvärr så glömde jag att ta några bilder på några av mina inställningar som jag kör på gräset, men ska försöka att fixa några sen, och posta vid lämpligt tillfälle.









__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat