Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-26, 01:19   #21
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

[quote=AlexSuperHD;306439]Ja då! Enda grejen jag inte gillar är att jag måste teleportera mig varje gång jag startar editorn eller går in i scenario-läget
[quote]

Det är lätt att ordna och tanken var att jag skulle vägleda dig att göra det efter att du hade skapat rutten...

Vad du gör är att du går direkt in i scenarioeditorn, tar dig till den plats du vill till, placerar en scenario-marker (helst ett free-roam). du tillfrågas om du vill spara det ursprungliga scenariot, vilket är upp till dig om du vill behålla, men kanske inte behövs och bör inte skada spelet på något sätt ändå! glöm inte att ge det nya scenariot ett namn (t.ex. "Bygg Gävle"), annars kan du inte testköra banan utan att få en error. (ngt. jag glömmer jämt, hehe). Har man tur o skicklighet så kan du hamna i ditt nya Place per automatik, annars så öppnar du scenariot direkt genom att från huvudmenyn välja buld->scenarios->[din rutt]->[ditt scenario] så hamnar du där du ska, dock i scenarioläget först.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat