Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-25, 10:20   #1
LokKalle
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
Standard Kan inte uppdatera ts 2009 build 38411

Hej på er!

Det var ett tag sedan.

Ibland så kan det vara kul att köra omkring lite med tågen även om jag inte ägnar mig så mycket åt Trainz nu för tiden.
Hade uppdaterat mitt Windows tidigare med gratisversioner från tidigare windows så som man fick göra efter hand de de kom till.

Så hände det som inte fick hända. Jag har alltid försökt att vara noga med att inte öppna mail som jag inte är säker på. Ändå blev det så och då blev alla mina privata filer krypterade och det var bara att välja på att betala för att få datorn upplåst eller att rensa ut allt och börja om.
Eftersom jag vägrar sådana svin som sysslar med sådant skit att tjäna pengar på sabotage så blev det så att jag i stället köpte ett nytt Windows 10 för en tusing och som dess utom nu finns på ett usb-minne vilket ju är bra om det skulle uppstå något liknande igen.

När det nya var installerat igen och då jag installerat TS 2009 Build 38411 så är rutan patch trainz i options grå där man förr kunde klicka för att direkt kunna fortsätta att uppdatera Trainz till fullo.

Någon som känner till problemet och vet hur man kommer vidare kan väl tipsa om det här.

MVH
LokKalle
__________________
KAH
LokKalle besöker inte forumet just nu  
Svara med citat