Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-10, 17:28   #45
avslutat_konto
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Björklinge, , Sweden.
Inlägg: 358
Standard

Har haft spelet bokat och betalt sen det dök upp på Webbhallen och idag skramla det till i brevlådan.

Installationen gick smärtfritt och sen vara det bara att sätta upp allt på max./ Installation was without problems and once the game was started i set all setting on max.

Jag har testat KRS med följande system/ Tested on this system.
ABIT AN9 32X, nForce 590 SLI, DDR2, Socket-AM2, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex16

AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2,2MB

Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, HDCP,PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, 320bit

Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 Kit w/two matched DDR2 PC5300 1024MB CL5

Samsung SpinPoint T166 400GB SATA2, 16MB 7200RPM

I bilderna så finns fps med även om det syns dåligt på sina ställen/ the fps is visible on all images tho it might be hard to read on some images.
Jag har kört Rush Hour scenariot som börjar på Paddington Station/ I have tested the Rush Hour Scenario that starts at Paddington Station.

Det första jag reagerar på är ljudet, det kunde ha varit lite bättre men med ett 5:1 system blir det ganska ok. / First reaction is the sound, could have been a lot better but with a 5:1 system it´s ok.

Det flyter på helt ok med alla settings på max men det finns partier när hela spelet fryser till för att ladda upp sceneriet och fps sjunker till runt 16.
The game runs ok but suddenly the whole game freezes up and fps lands around 16 when loading the scenario.

Det finns en del buggar i spelet men en patch kommer nog så dom löser sig.
There are a few bugs in the game but a patch will solve that.

Men det går nog att komma runt det om jag kör grafik kortet i Turbo mode. / I could prolly get that solved by running the card in Turbo mode.

Tyvärr så la grap click save av en bit in i spelet men ska testa ett tag till så finns intresse så kommer fler bilder.
My prnt screen program gave up a bit in the session but more pic´s are coming with other sessions .

Innan bilderna då så är mitt intryck, ett helt ok spel men är lite besviken på grafiken och ljudet, betyget blir 7 av 10.
Before I post the pic´s, graphics could have been better and the sound also but I give it 7 out of 10.

















[url=http://imageshack.us][IMG]
avslutat_konto besöker inte forumet just nu   Svara med citat