Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-10, 23:55   #23
Silverwolf
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Ort: Moskva, Ryssland
Inlägg: 254
Skicka ett meddelande via AIM till Silverwolf Skicka ett meddelande via MSN till Silverwolf Skicka ett meddelande via Yahoo till Silverwolf
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Jeg kan undersøke dette. Men jeg ønsker mer informasjon om hvordan de russiske systemet fungerer, først.
Dette kan fungere, som en trackmark kansje? Noe som lastes ved en banesesjon? Hvis banen er elektrisk, så er det bare en strømtype som blir brukt. Hvis lokomotivet har den i innstillingene, så vil den fungere, om den ikke har dette så vil det blil en kortslutning. Diesellok har jo selvfølgelig ikke slike.

Videre tenker jeg at det finnes lokomotiver i Russland med alt fra 6 til 12 vogner, med en ulik nummer av pantografer. Her kan odde/partall bli brukt i innstillingene til å behandle alle de pantografene som en "massiv"?

Det ville blitt enklere, om jeg hadde kontakt med lokomotivbyggerene, men så langt, er alt jeg kan gjøre er å videreføre denne tanken på det Russiske forumet, og be om råd der.

Om de har flere tanker, eller forslag, så tar jeg dem gjerne videre til det Russiske forumet.
Silverwolf besöker inte forumet just nu   Svara med citat