Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-02, 21:04   #51
stina
Medlem
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Tokarp, Jönköping, Sweden.
Inlägg: 916
Smile Har fått skäll idag...av Moster Hulda..

"Det händer ju inget.. på banan. länge sen det hände nåt konstruktivt"... fick ägaren av banan höra idag... "jag har ju blivit farfar".. försökte Stina med.. men.. "Det är väl inget märkvärdigt med det!... det har ju miljarder människor av manskön blivit.. de senaste 2-3 miljoner år som gått" .. kontrar Moster Hulda med...
Jag lovar att börja med nått nytt.. framåt... och jag har gått ut med en pråpå att kaffepriset ska sänkas på Konsum.. med omedelbar verkan... försöker Stina tamt med..
I vilket fall som helst är Moster ute och försöker värva volontärer för vidare bygge.. vid Högskolans filial på banan.. hon försöker locka studenter med gratis kaffe.. eller några pilsner som hon kommit över från en suspekt resenär som varit med på inköpsresa till Heligenhafen, Tyskland... dessa resor har annordnats på en annan bana.. hon har ett litet lager hemma... ni kan se henne samspråkandes med några studenter på första bildens vänsterkant...
Dessutom har tvillingsystern Hilda.. chartrat ett tåg set.. och fått med några intresserade för att ytterligare värva frivilliga... Vi får se hur det går..
Och inte att förglömma.. njut av Märklins "punkträls".. den är kult...
Fortsättning följer.. i makligare takt än förut.....
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 1Mars_1.jpg (222.7 KB, 270 visningar)
Filtyp: jpg 1Mars_2.jpg (217.9 KB, 269 visningar)
Filtyp: jpg 1Mars_3.jpg (235.8 KB, 269 visningar)
__________________
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare!

Senast redigerad av stina den 2012-03-02 klockan 21:06.
stina besöker inte forumet just nu   Svara med citat