Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-05, 22:51   #6
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Vi får modellen i 3D Studio Max-format som alla tågsimulatorer till dato klarar av utan problem. Utifrån det formatet finns det sedan verktyg till respektive simulator för att få in modellen.

På din andra fråga är svaret Ja. Modellen exporteras till de aktuella simulatorerna.

Ja men då är jag med!

Iden är ju lysande! men då borde det ju även finnas någon stans man kan lägga förslag själv på lok och vagnar så att folk kan teckna intresse så kan en administratör ta och skicka iden vidare när det finns si och så många intresserade, eller det kanske ni redan hade tänkt på ?

Jag uppfattade inget om det i texten men jag kanske bara läste dåligt

Hur som helst, det är ju en helt klart bra idé då man kan få fram modeller som håller en hög kvalitet och på en kort tid utan risken att modellen aldrig släpps..

Men, när en modell släpps och man är intresserad av den modellen så köper man den efter släppet, måste man då betala för nästa modell också då man enligt er sanktionerat den modellen redan och hur ska man då få tag på modellerna och vem håller reda på om någon som har betalt får sin produkt ?!


är väldigt intresserad av detta och följer med stor spänning utvecklingen!
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat