Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-18, 00:33   #5
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Hej och välkommen till forumet!

newS har inte varit aktiv på länge...

Jag använder också newS texturer. De passar så fint i svenskt landsbygd.

Några mappar behöver man inte sätta upp såvida man vill skapa en egen mall med innehåll, bl.a. vilka marktexturer du ska använda, vilka spår, trackrules osv. Om du laddar ner de svenska innehåll du hittar här på forumet och på banbygarna.se så får du med det på köpet.

Jag skulle vilja passa på och tipsa om denna guide: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=36304

För jag tänkte om du vill bygga i mellansverige så kan du gå med i mitt mälardalsprojekt, och då är det viktigt att vi har samma startkoordinater att utgå ifrån, vanligt misstag är att startkoordinaterna hamnar där man vill börja bygga på en bana, men då kan den inte slås ihop med andra banor sedan. Jag skulle uppskatta om du tog koordinaterna för västerås om du planerar att bygga i bergslagen eller i mälardalen. Men det är jag det.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat