Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-08, 22:04   #122
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Just nu bygger jag Borlänge-Falun på Bergslagsbanan. Det tar ca. 15-20 minuter att köra på sträckan beroende på vad det är för tåg man kör och hur duktig man är att köra den. Varför jag började med denna bana beror på att i Falun slutar flera av SJs Intercitytåg från Stockholm. När Borlänge-Falun är klar som första skarpa version så sätter jag igång med hela f.d. Siljanbanan upp mot Mora och Märbäck. Därefter Västerdalsbanan för att bygga vidare mot Stockholm... (Vet inte i vilken ordning jag tar dem). Sen lär jag bygga på intillliggande banor för att göra ett nätverk av Mälardalen-Bergsslagen med Mjölby i Söder, Sundsvall i norr, Grängesberg eller Kil i Väster och Nynäshamn i Öster. Men det är högst osäker om jag fortsätter... jag lär nog börja om bygget i andra simulatorer såsom TS2016 med Unreal-motorn och Trainz: A new era när/om jag skaffar den och gillar den. för då lär jag överge gamla TS och dess spelmotor. Men det beror mycket på hur det nya blir och vad andra utvecklar mot den nya osv.

Till alla betatestare, skicka ny PM för att få en ny länk till senaste download. Filen kommer nu bara ha en och samma namn i framtida uppdateringar.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat