Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-26, 17:47   #22
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 363
Standard

Jaha du, Lennart.

Konstigt att vi ligger i en sådan dvala just angående tunnelbanan. Borde ha varit ett större gensvar här, med tanke på befolkningen. Då ca: 1/4-del av Sveriges befolkning är Stockholmare eller hit-flyttade, så det borde vara likvärdigt här på forumet. Verkar som om tågintresset bara finns i andra delar av landet.

Personligen, så skulle jag inte själv sitta och köra tunnelbanan, men gärna se den som ett riktigt objekt i Trainz iaf. I nuläget, så har jag henne bara som ett sceneryobjekt som utsmyckning tillsammans med X1, som ser än bedrövligare ut i Trainz. Så det skulle vara trevligt, att ha ett körbart objekt, även om det nu bara skulle bli på vissa platser på mitt påbörjade projekt (som troligen aldrig blir klart) som t.ex. St: Eriksbron, att några tunnelbanevagnar rullar förbi där uppe på bron, när man är på ingång från Karlberg till Stockholm C eller när man rullar ut mot söder med några tunnelbanevagnar rullande mellan Gamla stan och Slussen istället för fasta vagnar.

Har ändock full förstålse, att du från västkusten inte känner av suget av tunnelbanan och speciellt inte, när gensvaret är så här lågt på forumet.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg bengolle_20120326_0000.jpg (239.5 KB, 137 visningar)
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat