Ämne: Y31 Itino
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-03, 21:32   #20
Basse
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas13 Visa inlägg
Jag har också märkt det, det är det jag försöker att rätta till, men jag vet inte riktigt vad det är, det ser bara fel ut helt enkelt. Jag får fortsätta att testa mig fram och jämföra med ritningar och bilder.

Det tar lite tid för mig också att komma på vad för verktyg jag ska använda på olika ställen m.m för att jag är helt självlärd och började för typ ett och ett halvt år sedan så jag uppskattar såklart hjälp, tips och kritik.
Man lär sig hela tiden. Jag började egentligen med mitt första lite större 3D projekt i januari förra året, med X10. Det var inte planerat att bygga den egentligen men hade bra material och ville se hur man kunde jobba mot ritningar i Max.
Den byggde jag om 3ggr tror jag innan jag visade något av det här och idag är den jag byggde då helt skrotad för att ha börjat om på nytt nu (bara fronten byggd). Jag har svårt att bli nöjd och när jag vet att jag kan göra det bättre är det svårt att argumentera för att ha det "felaktigt" för min del. Nu när jag kommit så pass långt med X2000, X60 och Regina har jag börjat acceptera att allt kan inte bli perfekt för då kan man hålla på tills man dör.
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse
Basse besöker inte forumet just nu   Svara med citat