Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-14, 12:18   #19
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nils Blid Visa inlägg
Efter en superkort diskussion med Lan föreslår jag en annan lösning av X5FHytt-problemet. Jag har CMP-filen och ställer gärna upp som leverantör.Mitt enda krav är att jag får en epostförfrågan så att jag kan returnera filen. Föreslår att jag lägger in erbjudandet som ett ämne under Downloads med rubriken "X5FHytt".
På samma sätt kan jag tänka mig andra stora filer så går vi runt Yousendit-problemet.
Nisse Blid
Tack för erbjudandet, men jag betalar YouSendIt för tjänsten och det jag laddar upp dit har ingen tidsbegränsning. Om inte Fredrik fixar det här problemet så lägger jag ut X5 hos YouSendIt. Jag är involverad i projektet (STL teamet) och jag är ju också moderator här så jag kan uppdatera allt, när jag vill, på ett smidigt sätt. Varför jag inte gjort det tidigare (gäller även X7) så beror på att det kommer en helt ny X5 (och X7 och ...) med nya skript för TS2009/10 snart. Ni får vänta ett tag till, tills det är dags att ge ut de nya versionerna då jag/vi inte vill ha en massa betaversioner utspridda, med extraarbete som följd.
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).

Senast redigerad av svenolov den 2010-07-14 klockan 15:00.
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat