Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-22, 19:34   #4
Mike Stevens
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 35
Standard

Hawk!
Du tycks ha åsikter om det mesta!
Men min version av WNJ är inget för dig så du är lyckligt lottad som gör en egen version.
Min version har både dimma och svindlande stup, om man nu vill leta efter just det och inte köra tåg.
Jag har också gamla granar och tallar och andra träd i bakgrunden för just jag vill ha det så.
För övrigt så har jag bytt ut all fauna, men inte enligt din smak utan min egen.
För övrigt vet jag inte om jag kommer att ge ut min version då intresset är lika med noll.
Samtidigt är det lite lustigt då det på detta Trainz forum efterlyses ruttbyggande.
Men det verkar som det ska vara verklighetstrogna banor som många är duktiga på att bygga.
Men vi alla bygger efter de förutsättningar som var och en klarar av och lite positivt bemötande istället för kritik skulle inte skada.
Har man inget positivt att komma med så behöver man inte skriva alls.
Det skrivande ordet finns för alltid och ibland kan det kännas sårande för den som försöker sig på att glädja alla på det här forumet med sina egna banor eller annat.
Så tänk på vad och hur ni reagerar på inlägg och tänk framförallt på vad ni skriver.
Mike Stevens
Mike Stevens besöker inte forumet just nu   Svara med citat