Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-25, 19:31   #7
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Du kan köpa det härifrån: http://secure.simmarket.com/default-en.html

Där ska det fungera

@calken: Nja, inga störande buggar so far! Det är ju självklart lite med personer som går lite väl nära perrongkanten på stationen, men inte ofta. O när man ska gå in i hytten så kan man "gå igenom" en bit av sidan och dörren.

Men inga större buggar som jag stött på ännu!

Mina första tankar:

Positivt:
-Grymt med den nya grafikmotorn! Omgivningen reflekteras i fönster m.m på tåget!
-AI-trafiken är mycket bra! Trafik åt båda håll, inte bara mötande tåg. AI-tågen ser precis likadana ut som ditt eget tåg, och de stannar på stationer och plockar upp passagerare.
-Passagerarna är snyggt animerade, går realistiskt och rör sig realistiskt på stationerna. Det ser mycket bra ut när de går in i tågen. När de stigit av rör de sig mot utgångarna via trappor osv. Grymt!
-Vädret är coolt gjort! Eller regnet dvs. Ser verkligen verkligt ut, och vindrutetorkarna fungerar mycket verklighetstroget. Det går helt enkelt inte att köra genom regn om man inte sätter på vindrutetorkarna. Man ser ingenting!
-Nästan alla knappar i hytten fungerar!

Negativt:
-Endast två vädersorter (regn eller sol)
-Tåget skakar lite väl mycket ibland

Kommer säkert fylla på listorna efter hand, men just nu har jag faktiskt inte mycket negativt att säga om spelet

Frågor är välkomna!

Micke
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat