Visa ett inlägg
Gammal 2021-05-03, 21:36   #23
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mazz Visa inlägg
Jag tror ändå att det är något med ditt material eftersom första raden säger som den säger. Försök lyfta bort de x sista då, samt sortera datumvis så du verkligen fångar upp de sista
Har provat med lite alltmöjligt nu. Har tagit bort filer som exporteras och även installerat om Train Simulator två gånger. Likväl kvarstår problemet med att samma felmeddelande dyker upp då jag försöker öppna Blueprint Editor.

Dock har jag gjort såväl intressanta som märkliga observationer. Byter jag namn på filen för Blueprint Editor2 till exempelvis "Blueprint Editor 2", (mellanslag mellan editor och 2), kan programmet öppnas utan problem. Försöker jag dock exportera .xml-filer till TS genom Blueprint Editor får jag ett felmeddelande att det saknas exportverktyg. Men om jag åter ändrar filnamnet för Blueprint Editor till det ursprungliga (Blueprint Editor2) samtidigt som programmet är öppet går det att exportera filer utan problem. Stänger jag dock programmet och försöker öppna det igen får jag åter samma felmeddelande som tidigare. Väldigt frustrerande detta...

Senast redigerad av Rasmus96 den 2021-05-03 klockan 21:38.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat