Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-16, 01:39   #15
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hawk

Ja skulle nästan tro att du va sponsrad av EA, hur kan du tycka at KRS e så överlägset???????

Nä, tacka vet ja MSTS
Hum... jag försöker bara att belysa det från någorlunda sakligt perspektiv... MSTS HAR utvecklats genom åren tack vara alla add-on och RS HAR precis släppts...

Och nej, jag är inte sponsrad av EA... Däremot är jag väldigt intresserad av tågsimulator-hobbyns utveckling och gläds att det äntligen har släppts en ny titel, efter alla turer vi som tågsimulator-entusiaster haft genom åren... det är bra för hobbyn, oavsett om man gillar innehållet i Rail Simulator eller ej.

Håkan, börjar det inte bli dags att du accepterar att det finns dom som tycker att Rail Simulator är en trevlig händelse utan att utveckla det åt alla möjliga spretiga håll på dagisnivå... Jag själv har inga problem med att det finns andra som inte gillar Rail Simulator, det bestämmer man lixom själv vad man tycker... För min del får du hjärtans gärna arbeta vidare med MSTS det har jag inte ens nått med att göra och jag kommer inte kritisera det på något sätt... jag lovar...
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2007-10-16 klockan 01:40.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat