Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-15, 16:33   #4
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 363
Standard

Suck.

Innan var det krig mellan MSTS & Trainz, vilket som var bäst. Måste det bli ett trefrontskrig nu istället mellan MSTS, Trainz & KRS. MSTS har fått en massa uppdateringar, Trainz likaså och för TRS2006 som jag tycker. inte har uppdaterats ordentligt, fast det har några år på nacken nu.

Vi kan väl iallafall ge KRS en chans. Själv sitter jag och blir lite halvgalen här hemma på KRS, men det är för att jag inte känner igen mig och det var likadant när jag körde igång med Trainz. Själv är jag en sån person, som bara vill hoppa in och köra igång och allt ska fungera för mig. Och det gör det inte för mig. Då jag är så usel på engelska, så har jag inte lusten att lägga 2, 3 dagar på att läsa manuallen, utan sitter och provar mig fram och sliter i mitt hår. Men att sitta och säga, att KRS är skit. Tycker jag är alldeles för tidigt och sen när lite svenskt matrial dyker upp, så blir det nog bra mycket roligare.

Men måste vi nu, börja kriga om detta igen. Vilken simulator som är bäst. Det är ju helt och hållet efter tycke och smak. Vi sitter ju ändå, i samma båt. Alla har vi ju tågintresse gemensamt och borde hålla ihop istället.
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat