Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-03, 21:02   #146
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Så du tycker det är lika jobbigt med att bygga objekt eller rullande material, glöm det! Ruttbygge är otroligt jätte jobb som du inte förstår.
Jag funderar på vad det är som gör att du hoppar till den slutsatsen..
För jag har nämligen byggt banor i flera år, inte bara för tågsimulatorer så jag har rätt bra koll vill jag ändå påstå..
I slutändan så är det ju som du sa, inga objekt inga rutter, men om mentaliteten i communityn är att det är okej att sprida andras arbeten, jag, då försvinner vi som spenderar tid med att bygga objekt och fordon åt er..
Precis som jag kommer göra nu, jag kommer inte dela med mig av mina projekt till ett community där den delade mentaliteten är att om det är uppladdat så är det okej att sprida vidare..
Det av många anledningar..

Jag har största respekt för tiden och energin du lagt på din bana, och jag nyttjade din bana för MSTS väldigt mycket när det begav sig.
Så jag önskar dig största lycka i ditt fortsatta bygge.
Men du ska veta en sak, du kan inte jämföra byggnation av rullande material eller byggnation av en rutt, det är tekniskt mycket svårare att bygga ett lok för RW än en bana, men det kan där emot ta mer tid att bygga banan.

Tack för mig.

Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2012-12-03 klockan 21:17.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat