Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-03, 17:01   #145
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Först tycker jag det är väldigt tråkigt om du lägger ner rutten Totte. Hade sett fram emot den och med tanke på hur Trollhättan rutten blev till MSTS, så skulle detta bli nått i hästväg, det är jag helt säker på!

Och sen tycker jag att man får skilja på tåg och objekt. Tåg tycker jag absolut inte behöver skickas med nån rutt. Men objekt tycker jag gott kan få följa med en rutt och det är för att eleminera allt krångel för användaren av rutten plus att man då får alla objekten rutten behöver (inget som saknas!).

Om nu du (Marcus G) inte vill släppa nått mer här, så är det väldigt tråkigt. Men det är ju upp till dig. Förstår att du är trött på det du kallar gnäll, men när man ser nått fint (som t.ex. du bygger) på g, så är det väldigt svårt att inte "gnälla" lite. D.v.s. fråga om släpp m.m.

Jag har alltid accepterat att byggarna bygger det dom vill bygga, men jag har kommit med förslag om vad jag skulle vilja se byggt. Jag kan dock inte se det som nått gnäll eller tvång från min sida, utan bara förslag. Och att säga att ruttbyggare inte lägger ner speciellt mycket jobb, är närmast oförskämt. Det är väldigt mycket jobb att bygga en rutt! Men ruttbyggare och objektbyggare behöver varandra. Utan objekt ingen rutt och utan rutt, vem behöver objekten?
__________________
Mvh Pirpen

Senast redigerad av Pierre den 2012-12-03 klockan 17:06.
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat