Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-14, 19:20   #38
rock
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 106
Standard För mig...

För mig är de faktiskt första gången jag nyttjar kickstarter och varför inte då med något jag gillar

Hade jag kunnat hade jag putsat in mer, men för mig är de trevligt och få testa de från början och kunna bidra till en bättre produkt genom att man fick vara pre-beta testare och vara med ganska tidigt.

Återigen tack alla byggare härinne, de är de svenska som håller mig kvar för de är de jag vill bygga i när jag väl får @rslet ur vagnen.

kickstarter metoden för och få in pengar är bra, för i slutändan tror jag vi får en bättre produkt från början än om dom valt den vanliga vägen. När produkten nu kommer ut kan jag ju inte klaga på dom fel som finns för jag har i alla fall varit med och pre-beta testa och säger jag inte min åsikt om fel då får jag skylla mig själv. Jag ska verkligen köra de nya trainz hårt när vi får de

Ser de är många som väljer signaler som ska utvecklas mest. För en byggar n00b är de intressant för jag är kass på signaler redan nu MEN för mig är realism viktigt så jag kommer och gå på A o D jag också för jag är inte helt tappad bakom en vagn och vill ju att AI trafik o annat ska flyta på bra med realism i signalsystemet. Grafiken är ju också bra att den utvecklas men trainz behöver realism för i längden vinner den nog på de.

De jag hoppas på är att man försöker med bakåtkompabilitet för de är också en viktig del som jag hoppas inte glöms bort för de finns så många guldkorn byggda som man inte vill se försvinna för trots alla har en del byggare fallit ifrån under vägen och deras verk bör ju leva vidare.
rock besöker inte forumet just nu   Svara med citat