Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-29, 20:57   #11
MatsH
Månadens bild - Mars 2005
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deskgrunt
Hehe, ja det är ju installerat igen men det är väl också allt
I höst hoppas jag komma igång med MJ bygget igen så det lär nog inte bli något allt för avancerat i TRS...

Hade ju hoppats att du skulle släppt nån bana nu

Lite synd att det aldrig kommit igång något modulbygge till TRS, många som bygger fina banor men inga som orkar slutföra dem till släpp. Vore kanske bättre om man koncentrerade sig på några baseboards i taget. STW hade väl nåt på g men intresset var tydligen lågt.

Har laddat ner några banor ifrån DLS men samtliga har en massa saknade objekt som man inte hittar, mest jobbigt.
Jo, det hade jag också hoppats på.
Men intresset försvann totalt ett tag beroende på lite olika saker men det börjar nu så smått att komma tillbaka igen. Mycket som jag skulle vilja göra, men ...

Jag ska försöka ge mig i kast med lite modulbyggande, men vi får se hur det går. En idé jag hade var att bygga moduler med Iportals där sedan olika användare kan koppla ihop sig och köra trafik mellan varandras stationer och industrier. Lite grann som modulbygge för MJ, bara det att man kör över nätet istället för att träffas någonstans och bygga en bana.

Jag hoppas i alla fall att du inte överger Trainz alldeles när du sätter igång med MJ igen.
mvh .... Mats
__________________

Motörhead - Overkill
MatsH besöker inte forumet just nu   Svara med citat