Ämne: X10 3165 sl.
Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-08, 14:01   #9
dealizh
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Tack själv, för tacket.

Letar du på rätt ställe nu. Kanske att du stirrar dig blind, bland alla X10-14 som jag har målat om. Så att du bara kollar in, på det som heter X.

Kolla på SL X10, så hittar du nog henne. För den ska inte skrivas över, då den har Fredriks kuidnr.
Såvida inte. Fredrik har släppt något helt nytt, som jag har missat och det har blivit en dubbelkuid ifrån honom.

Har tänkt, att även göra den målningen p.g.a. fönstrerna. Så att dom ser likvärdiga ut, när X-tågen står brevid varandra. Men tog ett break av ommålning utav X-tågen, då det blev lite tjatigt och då Jannes fina texture finns, så var det inte akut.
Men nu börjar det bli väldigt tjatigt, med lastbilar, lastbilar och åter lastbilar och då har jag bara kladdat på Iveco (Volvo m.m.) kvar.
Så jag hoppar nog på X-målningen igen, inom kort.
Tackar för svaret, skall genast titta efter detta. är nog så som du säger.
Man blir bara så förvirrad av alla X som helt plötsligt dök upp Skall dock ge mig på en ominstalation eftersom CMP har gett upp. och låst hela mitt trainz med hjälp av HGKN´s lilla guide

http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10352

Hoppas att detta funkar nu.

Låter bra med en repaint av detta X10.

Det går inte att göra så att dörrarna öppnas vid på och avstigning av passagerare? kanske är ett för stort jobb.

Tack igen för alla sköna repaints.
dealizh besöker inte forumet just nu   Svara med citat