Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-01, 16:28   #11
henrik645
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Nacka
Inlägg: 375
Red face Elledningar

Citat:
Ursprungligen postat av MatsH Visa inlägg
Jag håller på att rensa upp bland gamla Trainz-projekt som aldrig blev någonting av och hittade på den här banan som jag kallade för "Ett mellansvenskt landskap". För mig var det mest ett test för att prova en byggteknik som inte slog så väl ut i mitt eget tycke, men eftersom jag fått några mail i ämnet samt kommentarer här på forumet så tänkte jag lägga upp den för nedladdning så att den som vill kan forsätta på, alternativt förkasta idén. Banan är ett par mil av elektrifierat dubbelspår om jag inte missminner mig, helt utan stationer, byggnader mm. Observera att landskapet endast består av tre baseboards som är klonade för att uppnå banans längd. Banan bör fungera både i TRS2004 och TRS2006. Det enda som måste vara installerat år Puntanens träd

Som sagt, bygg om, bygg till, gör hur ni vill med banan. Posta gärna bilder på era projekt i landskapsforum samt lägg upp eventuellt lyckade projekt för nedladdning.

mvh .... Mats

Nedladdningslänken hittas längst ner i denna post (under bilderna). Stort tack till Fredrik för hjälpen.






Länken - http://www.stw.se/files/stambana.cdp
hur gör man elledningar övanför spåren?
__________________
Henrik.V
henrik645 besöker inte forumet just nu   Svara med citat