Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-14, 21:12   #5
Hawk
Veteran
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av KMW Visa inlägg
ledsen att vara negativ men detta är inte mer än skisser och våra italienska vänner ville väl ha betydligt grunligare material när de fick frågan om en X10?
gläds åt vad de producerar och att en del kommer i svenska färger också, hectorrail borde inte vara omöjligt med bra bilder.

Ledsen att säga det.
Men du har själv sagt att Y1 ligger "låååångt" fram i tiden.
Jag efterfrågade ritningar till Y1, jag har inte minsta uppfattning om hur en "riktig" ritning skall se ut..
Men nog borde väl dom här ritningarna duga för att göra en enkel försvenskning !!!!

Eller kanske du har "riktiga" ritningar till en Y1, som du kunde "låna ut" till våra italienska vänner.

Sorry to say it.
But you said yourself that Y1 is "looong" in the future.
I requested blueprints to Y1, I have not the slightest idea about how a "real" drawing should look like ..
But surely they ought to do for these drawings to make a simple swedification!!

Or maybe you have "real" blueprints for a Y1, which you could "lend" to our Italian friends.

Kanske vore det ett uppsving för RW, om det fanns en Svensk diesel-motorvagn.
Jag vill ju absolut inte trampa dig på tårna, detta var ju bara en ide, för att få till en någorlunda snarlik Y1, lite snabbt

Perhaps it would be a boost to the RW, if there was a Swedish diesel railcar.
I want absolutely not trample you on your toes, this was just an idea, to get to a reasonably similar to Y1, a bit fast
__________________


Senast redigerad av Hawk den 2010-10-14 klockan 21:13.
Hawk besöker inte forumet just nu   Svara med citat