Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-21, 19:08   #9
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hgv Visa inlägg
Om du har en ambition att göra ett paket som ska omfatta allt så känns det som en dålig idé att utesluta spår som används så pass mycket, både på Jönköpingsbanan, på SSB och på Trollhättan. Var det inte det som var syftet med ditt projekt, att fixa ett spårpaket som funkar till allt svenskt?
Jag var visst otydlig. Det kommer ske i 2 delar. Ena delen samlar allting som redan finns och används precis så som det är. - den är riktat till användare som vill ladda ner svenska rutter och assets bara för att köra tåg.

Sen skapar jag en ny del med varianter jag har jobbat med för att få till en bättre struktur, för att (vad jag tror) ska udnerlätta spårbygge. Jag är medveten om att det skapar dubletter, men jag vill ju inte byta namn på de befintliga objekten utan att det skapar förvirring eller inkompatiblitet.

Dessa kommer skiljas åt genom att varianterna börjar med "SEV2" eller hur det nu blir. 3D-spåen jag jobbar på nu är vad jag har tänkt mig ta med till den nya delen.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat