Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-20, 12:20   #1
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard Hedöbanan update

Sådärja. Efter 3 mån. byggande är updaten klar. Det blev en hel del. Rutten inehåller 475 baseboards. Det är 4 nya delsträckor samt att ordinarie sträcka är ordentligt tillfixad (upprätade "knyckkurvor", div ny eldragning m.m). Ni har säkert sett bider från den här på forumet (malmbana m.m). Skyltar och signaler är dock fortfarande utsatta utifrån begränsad kunnskap från min sida (ska läsa på den biten). Ni som är "proffs" får väl gå in och ändra där det behövs. Ni kommer säkert att få en hel del saknade kuids vid inst. men det är mest bilar m.m onödigt som man kan placera ut själv, iövrigt har jag packat ihop det mesta (hoppas jag) för att banorna ska funka. Dock måste man ha STW vägskydd, Tomas luftledningspaket (OBS! ej det nyaste ,då det inte är släppt ännu) samt det mesta från Sv Tåg 2004-05 inst. för att allt ska synas. Det är 7 filer att ladda ner på ca 85 MB tillsammans, så ni får gå hit
http://cid-1f869cd632c3ed70.skydrive...banan%20update och tanka ner grejorna. Tacksam för kommentarer om banan såväl positiva som negativa, samt om allt funkar som det ska. Allt är byggt i TRS 2006 SP1. MVH. ekankal. PS. Skickat med en handritad karta så att ni kan få en snabb överblick över banorna.
ekankal besöker inte forumet just nu  
Svara med citat