Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-09, 18:36   #37
korvtiger
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 716
Standard

Janne:
Såhär ser det och har sett ut sedan jag upptäckte problemet. Har inte sett detta i gMax.


MatsS: Ska fixa kopplingarna, men jag tror att jag avvaktar lite tills du får det att fungera ihop med trs2006 ordentligt. Hade inte tänkt att skaffa ts2009, och jag hoppas att det inte blir nödvändigt, även om grafikmotorn och 5m markupplösning lockar.
Skall attachmentspointen till slutsignalerna vara i höjdled (z) där "botten" på lampan är eller?
Jag har sett en bra bild på två slutsignaler här på forumet. Tråden hette något med lika, syskon eller nått sådant. Ska försöka hitta den igen. Annars kan man fråga bengan. Han verkar ha bild på allt som är järnvägsrelaterat. Tog nyss imot de där 254 detaljbilderna på en Gs som han hittat. Tror att han fick med mer detaljer än som finns på en vagn. Man fattar knappt vad allt ska vara till. Och sedan hade han mått på allt också! Riktigt mumma!

Sedan, ska det vara några lights adderade i configen till slutsignalerna som på Paul Hobbs grejer (och resten av Hawes Junction sakerna)?
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Svara med citat