Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-06, 15:52   #28
korvtiger
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 716
Standard

Mats: Det där med kopplingen låter strålande! Och om du och resten av STW tillåter så kan vi fixa det till dessa vagnar. För tillfället har jag en attachmentpoint som sitter exakt där dragkroken sitter, men om det behövs fler så är det inget problem att sätta dit.

Vilka vagnar från STW har texture replacement? (om det var det du menade att jag kunde kika på) Skulle vara toppen om jag kunde "låna" lite (eller nästan allt rättare sagt ) för att få till vagnen som jag vill ha den.

Dessutom skulle det vara kul om du skulle kunna förklara hur man fixar så att dörrarna kan öppnas och stängas via scriptrutan. Om du nu vet hu man gör det. Har försökt att kika på hur Paul Hobbs gör, men det är svårt att skillja allt åt då det finns bluestar-script, scriptade animerade bromsar, disable physics-script, texture replacement-script samt att dörrarna är scriptade för att öppnas när man lastar/lastar av.

Ekan: Man tackar för komplimangerna! Hur menar du med "brunare"? Menar du mer så som gafflarna i den undre bilden i mitt förra inlägg är?
Om man sedan tittar på bromsplattformen så ser den väldigt enfärgad ut och allting smälter ihop med varandra och man ser inte riktigt vad som är vad. Det ska fixas bl.a.
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Svara med citat