Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-22, 11:39   #6
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jacmob01 Visa inlägg
Har även tänkt att när jag är väl klar med banan att jag bygger upp till Hallsberg och ansluter den till Mälardalsprojektet då Skövde är nästa station efter Hallsberg på Västra Stambanan (men 135 km gör det ändå ett ganska stor avstånd, men ändå )
Mälardalsprojektet har endast tänkt inkludera Västra stambanan mellan Stockholm och Laxå i detta fall. Rutten är koordinat-kompatibel, om du gjorde rätt från början, men kommer inte att inkluderas. - Det blir nog en egen release som du distrubiterar (Möjligtvis att, när den är färdig, att jag tar och bantar ner rutten så endast Laxå-Hallsberg mergas ihop med projektet - om det är okej för dig! TS har sina begränsningar och jag har redan när jag initierade projektet valet ut ett område och banor som ska inkluderas, vilket beror mest på tåglinjer som körs!)

Dessutom är mälardalen tänkt att representera nutid, jag vet inte vilken era din bana kommer att representera... Karlsborgsbanan är väl övergiven idag?

Men, det ser ut som ett spännande projekt! Bygg hårt!
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Senast redigerad av ADDE den 2018-01-22 klockan 11:44.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat