Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-05, 20:54   #30
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Nu har jag testat med dom nya filerna (den uppdaterade rutten) och det fungerar som det ska. Vet dock fortfarande inte vad som är uppdaterat?????

Hade sedan tidigare en kopia av RW3 (för att inte sabba orginalet) och på den kopian la jag in allt möjligt. Nu tog jag bort den och gjorde jag 3 nya kopior, en för engelska rutter (döpte mappen RW2.english), en för tyska rutter (RW3.german) och en extra (RW3.egen).

I RW3.german la jag in den uppdaterade Hamburg-Bremen, Isle of Wight (la bara in assets) och Im Köblitzer Bergland (en kanonrutt!) och sen körde jag scenariot mellan Bremen och Hamburg.

Måste bara säga att Hamburg-Bremen är en väldigt bra rutt. Mycket detaljerad och mycket och varierande AI-trafik. Rutten kommer med 13 standard och 3 free roam scenarion och tågen som behövs till dom.

Vet inte varför du (Totte) inte får till rutten? Du zippar väl inte upp zip-filerna i Railworks mappen? För då blir det fel! Zippa upp på skrivbordet och flytta sen manuellt (klipp och klistra) det som ska flyttas till Railworks mappen...
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat