Visa ett inlägg
Gammal 2005-01-02, 13:13   #4
Tågroger
Junior Member
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 6
Standard

[quote]Tidigare skrev Tågroger

Hej
Jag undrar om någon vet vad jag har gjort för fel? När jag har laddat ner tåg från chris tåg i nederländerna så har jag fått felmedelande när simulatorn skall laddas upp det står att det är fel i databasen över tågen sedan kommer alla de olika tågen jag har ladddat ner och de flesta filerna slutar med .eng eller .ss innan står det olika chris/tåget.... info och . eng på varenda tåg som jag har laddat ner därifrån. Det är väldigt jobbigt och tar tid. Fortsätt eller inte frågar de ochså jag klickar på ja fortsätt och så håller det på till alla de filerna är igenom klickade, sedan funkar allt som vanligt. Jag har provat med att ta bort de tågen men de har varit kvar ändå. Konstigt för när jag har tittat i tåg mappen så finns det inga filer där men de kanske sparas på något ytterligare ställe som jag inte vet om? Vore tacksam för hjälp eller någon som har råkat ut för liknande fel? vad skall jag göra? Hälsar Tågroger

Oj det förstårs jag har MTST simulator!
Tågen jag har laddat ner är flera olika de flesta är elmotorvagnståg med sådan där automatisk hjälp till att installera filerna med man bara klickar så fixar programmet det. Hoppas det var till någon hjälp! Hälsar Tågroger.

Hej jag gillar tåg!
Tågroger besöker inte forumet just nu   Svara med citat