Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-28, 13:53   #2
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Vad gillar du mest? Långa snabba sträckor utan många stopp eller lite långsammare hastigheter med fler stopp?

Detta är mina åsikter om de jag har:

GARL: Trevlig bana. Dock är den ganska kort (tar 15min från a-b). Man har också slarvat med omgivningen på vissa ställen och vägar osv ligger typ som DEM på marken. Alltså som dekaler. Dock är den mycket fint detaljerad precis runt om spåren så man tänker inte så mycket på slarvet. Jag gillar personligen rutten för att man får köra från "stan" ut till flygplatsen och tillbaka

WCML North: Mycket trevlig och detaljerad bana med mycket nya objekt. Den är lång (tar typ 1,5h att köra a-b). Den är perfekt för class390! Har du inte detta tåg borde du verkligen passa på att köpa det till denna rutt nu när det är rea Hur som helst så är det dock få stopp och höga hastigheter. Men det är en grym rutt helt klart!

Portsmouth Direct Line: Mycket trevlig bana som jag åkt IRL när jag var i London, dock inte precis den sträckan som finns med här. Denna är grym för att den är ganska lång och det är mycket stopp. Så man kan välja att köra "fast service" som bara stannar på större stationer och "all stoping" som stannar på alla stationer. Om du ska skaffa denna rekommenderar jag starkt att du även köper class455, underbart tåg till denna bana.

Om jag skulle välja en av dessa skulle det nog bli PDL, eftersom jag är mer för att köra pendeltåg än tåg som knappt stannar. Men den bästa banan rent detalj och byggmässigt är WCML North
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat