Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-20, 20:36   #17
korvtiger
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 716
Standard

Såhär 78 månader senare börjar det väl bli dags att dra igång den här tråden igen.

Jag kommer dock inte att fortsätta med TGOJ Y3a 125, som tråden ursprungligen handlade om, då Lan snuvade mig på den när jag kollade åt annat håll för ett par år sedan

Men när vi höll på med scripten till ånglokshytterna förra sommaren så blev jag sugen att bygga lite själv, om inte annat för att det är så roligt, så jag började med ett lok jag råkade ha bra ritningsunderlag till. Det blev liggande och jag hade ingen tanke på att färdigställa det, men för ett par månader sedan tog jag upp den igen och byggde vidare och den exteriöra modellen börjar snart bli färdig. Det känns lite onödigt att inte bygga klart den helt när man kommit såhär långt. Men det är fortfarande massor med arbete kvar!

Så vi kan väl köra den klassiska leken: Gissa litterat. Lite sport ska det ju vara, så ni får bara se baktanken tills ni listat ut det! Är ni riktigt duktiga så borde ni nästan kunna klura ut vilken individ det rör sig om också.

WIP2.jpg
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Svara med citat