Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-10, 01:54   #7
blomsson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2011
Ort: Vingåker
Inlägg: 343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Det "skiter jag i", ursäkta uttrycket! G-vagnarna finns på STL Hemsida hos Banbyggarna !
Hej!
Dom har jag redan laddat ner! Skälet till att jag frågade är att en del vagnar som jag har laddat ner från downloads-tråden inte har fungerat och har då uppvisat samma fel (tror jag) som nämns i trådens första inlägg. Och eftersom en del är G relaterade vagnar trodde jag att det var en lämplig länk att ge mig på.

Jag vet inte om det är rätt tråd att fortsätta skriva i, om så icke är fallet så får inlägget gärna flyttas till ett lämpligare ställe!!
Jag har bifogat en skärmbild på "felet" som uppstår och också några skärmbilder på de objekt som uppvisar dessa fel. Alla objekt har jag inte kollat så kan vara några som har andra fel.
Jag såg att Hg-loket hade kommit med och det innehåller ett fel i en bogey.

Vagnar Que-fel.jpg

Vagnar 1.jpg

Vagnar 2.jpg

Vagnar 3.jpg

Det fanns också flera andra objekt som hade en del fel, men jag återkommer med det i respektive tråd istället.
Det är dock väldigt svårt att veta vad som har blivit uppladdat på STL:s eminenta hemsida eller vad som kommer att hamna där i framtiden av det som finns i downloads-avdelningen. Kanske en markering redan i "tråd-huvudet" om att innehållet i denna tråd nu finns uppladdat på hemsidan!?

mvh
Håkan
__________________
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom.
Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17)
Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html
blomsson besöker forumet just nu   Svara med citat