Ämne: Lbj 2006
Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-14, 14:41   #50
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deskgrunt
Jo, men tydligen kan man få flera

Någon som vet om det går att sitta o köra i manövervagnen på X2000? Lyckas bara styra i motordelen vilket blir lite trist när man kör på andra hållet... Lysena tänds inte heller då. Ctrl/alt - C funkar inte.
Angående lyse.

Har tänkt att prova med manövervagnen på X2000 som jag gjorde med Lokkalles manövervagn, men har inte kommit till skott än. Så jag vet inte om det kommer att fungera.

Med Lokkalles manövervagn. Gjorde jag om den i configen, så att den fick samma data som motorvagnen. Sen fixade MatsH en ny enginespec åt den. Inget motorljud, bara dunkdunk från skarvarna. Då fick jag henne att tända lyset, när hon gick tillbaka med manövervagnen först.

Så prova med att clona manövervagnen och ge den samma config som motorvagnen och lägg in enginspecen (Kuid 73394:53001) från en av manövervagnarna som jag målade om. Så slipper du motorljudet.

Tror att det bästa är, att du har samma kuidnr. som motorvagnen (men att det börjar med dit personliga nr.) för att få det att fungera. Har för mig att jag hade lite problem med detta med Y6:an först.
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat