Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-13, 13:28   #9
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Jag kollar i forumet i princip minst en gång varje dag, för att se om det händer nånting nånstans, och ibland postar jag även några screenshots från mina "arbeten" i Trainz (det kanske finns någon/några entusiaster kvar som fortfarande kollar på bilder, hehe).

Finns inte så mycket att skriva om nu för tiden, annat var det förr, då funderade, och frågade folk om både ditt å datt, och hade man ett svar eller bra tips på något så postade man det såklart.
Men som sagt, det är ganska dött här nu för tiden, och att posta frågor till sej själv bara för att liva upp forumet är ju ganska meningslöst.

Det är nog bara att se sanningen i vitögat, för även om jag själv pular med mitt Trainz ungefär lika mycket som förr, och har lika kul (minst), så är nog tågsimulerings hobbyn tyvärr på utdöende (hoppas att jag har fel), man ser hur det blir färre och färre besökare, och mindre och mindre aktivitet, på dom internationella tågsim forumen också, så trenden är helt klart på väg ner.

Men man hoppas ändå att det dyker upp nya entusiaster framöver, som kan ge lite mer liv på åtminstone vårat eget forum här.
Vem vet???
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat