Ämne: Traxx
Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-12, 19:24   #43
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Visent Visa inlägg
Jag tillåter mig härmed påpeka att ditt inlägg i sak inte hade någonting att tillföra. Att angripa någon i första person för vad denne skriver trodde jag inte längre förekom. Netiquette du vet.

Att sänka mig ner på din nivå vill jag däremot inte göra. Jag trodde nivån i detta forum var en smula högre än kanten på sandlådan. I all vänlighet, trots allt, vill jag göra dig uppmärksam på att du gjorde dig skyldig till upprepning i ditt svar.

Ps. Det stavas spam, både på engelska och svenska.
Nä, jag ber om ursäkt om det vart ett påhopp men du tillförde inget till tråden, inget alls, jag däremot tackade för det väldigt fina loket som han arbetat med, tycker definitivt att han ska fortsätta posta bilder pådet, och i med att det är hans tråd, hans lok, hans arbete och hans tid så ska han få posta hur många han vill, och ja det stavas spam men i bland så slinker det med ett extra "m" i farten.

I mitt inlägg så påpekade jag endast att du postade ett inlägg som i minna ögon var onödigt, och i högsta grad ironiskt med tanke på innehållet, ber om ursäkt om det på något sätt var en förolämpning att jag uppfattade det på det viset.

Im sorry for jacking your thread Giovanni, once again, a wounderfull locomotive!

Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-10-12 klockan 19:25.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat