Visa ett inlägg
Gammal 2007-02-17, 16:06   #7
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Rc1166: Vill inte klaga men spåret närmast kameran vid fruängen stämmer inte riktigt, Det är ett extra spår brevid det ordinarie som har egen brygga och stoppbock, det finns alltså ingen övergångs växel till ordinarie spår förrens vid infart till Frä, men annars ser det fin fint ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Rc1166
Bider är alltid bra att ha. Något vi saknar är bider av broar från sidan så vi vet vad vi ska leta efter på DLS. Annars är ett ex av "I stadens spår" på väg till vår byggare i Kanada så tunnelbilder har vi lite

Det jag har för mig är att någon har gjort typiska SL tillbehör som skyltar soffor etc men just nu kan jag inte hitta dom. Är det någon som vet var dom finns så är vi tacksamma.

Vi har valt att använda kartan i gula sidorna som referens (sidnummer kolumn rad)
Om jag får komma med en liten önskelista är det i första hand bron vid E4 E20 54B2, bron vid Personnevägen 54C1, vändspåret vid Telefonplan 54D1, spår vid tunnelinfarten väster om Liljeholmen 34F7. Det är den biten där det är bygge nu men även andra bilder är gvetvis välkommna.
Bild från vändbryggan vid TFP:
http://www.bussmicke.se/Bildgalleri/...lan_920327.jpg

Senast redigerad av Joel den 2007-02-26 klockan 17:21.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat