Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-08, 10:21   #41
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 363
Standard

Då har jag tagit mig hit, från Fredriks andra tråd och det här blir inte lätt. Ånga och brunt står mig närmast och skulle hamna överst på listan. Men Pirpens idé om lok och vagnar, som kan ges olika texturer och ge fler varianter är ju inte så dumt.
Rc-loket, T43 och T44 är ju dom vanligaste loken som jag ser idag, om man bortser från motorvagnarna. Finns ju en uppsjö utav olika varianter redan idag för MSTS och Trainz. Så det tar lite emot, att rösta på dom. Men Aurans Rc, ser för jäklig ut idag och T43, T44 har nu fått några år på nacken och ens eget krav har ökat över detaljer som nu är möjliga att genomföra. Så dom tre får nog bli givna. Sen så finns det så mycket annat man vill ha, så man blir bara ledsen av att sitta här och gallra i tankarna. Paprikatåget, Kamelen, Mg, V3, T21 m.m.

Så min lista får nog bli.

1. Rc-loket och bara hoppas, att någon kan ändra lite olika detaljer. Så att vi får fler varianter.

2. T44.

3. T43.

4. Ra.

5. Ma.

Usch, det här var inte roligt. Det finns ju så otroligt mycket annat, som man egentligen vill ha. Så som alla vagnar, men någonstans måste man börja.
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat