Ämne: Pisstråden
Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-23, 02:27   #1204
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fargus Visa inlägg
då ska man flytta till Norge i oktober och jag vet inte när vi ska flytta. kommer sakna mina kompisar som går i 9:an i grundskolan och om ni vill veta anledningen så är det här är anledningen: att den där 13 åriga kompisen som går på resurskolan är störd som jag har postat för 2 månader sedan och så är det en 12 årig kompis som inte kan låta mig vara ensam för jag vill gå själv till affären och så låtsas att han är blyg. jag har sett honom gå själv förut och han bara ljuger? och 13 åriga kompisen är ful i munnen och har gjort dumma saker sant, tagit ur en elpropp i ett hus för att han har en granne som ska bli av med utan el för den där grannen gillar barcelona, men han får väl tycka vad han vill? och i det huset så har han kissat på en toalettstol vilket är äckligt . men han och hans kompis har mobbat mig förra året sant tagit mina vantar och mössa och till slut fick jag dom när jag skulle gå hem. och sen när han går in i bussen så kollar han på mig hela tiden för det verkar som att han ska slå ner mig ser det ut som. men han kollar även på mig när jag står och väntar på bussen också när jag ska till skolan. helt sjukt. jag har sagt till vissa kompisar i skolan som jag snackar med och dom säger: "vad är det för fel på honom?". men det är inte bara det som är anledningen utan min mamma har ont i höften osv. och den 13 åriga kompisen och den 12 åriga kompisen kan inte ens låta mig vara ensam?!
Fargus! Ge inte upp hoppet allting blir bättre. Du kommer snart att se ljuset i tunneln Fargus. Skit i vad alla andra säger, kör ditt egna race Fargus!
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat