Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-21, 03:14   #11
SVoyager
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Québec/Kanada
Inlägg: 357
Thumbs up Tack Tack!

Hej!!

Tack för alla bra meddelanden! Det är jättekul för mig att veta alla dina kommentar (?)!

Jag vet att det finns några felmeddelanden med u-bahn. Det finns många (scripts?) på den där (route?) som fungerar bara med u-bahn tåg. Det ska vara hårt att fixa det och det är möjlit att det ska aldrig fungerar perfekt med u-bahn. Kanske ska vi bygga en stockholm t-bana (route) för tillfället ;-). Nej, inte nu för jag har mycket att göra med C20 (och C20F) men kanske på framtiden!

>Undrar om han gör en hytt också.

Jag, det är ett stort prioritet för mig. Jag hade bara 2 dålig kvalitet bilder på C20s hytt men tack till RC1166 (och alla) jag ska kanske ha chansen att ta mer bilder mig själv! Mer på det I några veckor .

>Kan man Ändra Destination på tåget??

Nej tyvärr. Det är kanske möjlit att man kan byta det I TRS men jag måste läser mer på (scripting). För tillfället jag använde Akalla för jag använde ofta den där linje när jag var I stockholm men jag kan byta tågets namn och destination om du vill. Det är snäll att göra det!

Tack en gång till för alla medelanden. Det är jättekul att läsa det! Om du har mer kommentar(?), tack för att skriva dem!!!!

I hope I wasnt too hard to read!

Cheers!
David Pearson
SVoyager
SVoyager besöker inte forumet just nu   Svara med citat