Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-11, 09:18   #13
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rogge Visa inlägg
Ja så är det nog, men nu kommer ju själva rutten från dig och då borde du ha en lista så att vi andra slipper leta själva. Det borde enligt mig ligga i ditt eget intresse som ruttbyggare att ha en lista med nödvändiga assets om du vill få ut din rutt till användare.

Jag har sett liknande förut från andra och kan inte förstå hur folk lägger ner år av sin tid på att bygga men typ ingen tid för en lista med downloads. Det är ju så enkelt med RW Tool och Google.
Det är inte färdiga rutter, utan mer som en sorts testversion att "prova och se", ge feedback och bidra till att bygga lite själv, eller hur man nu gör med mina rutter. Jag har tänkt ge en välfungerande manual när jag gör en första "final release" på någon rutt. Men så länge det är en testversion så får man bara rutten och sedan lista ut resten själv. Att ha Trollhättan och UK Freeware Pack är nog en bra början för att mina rutter ska fungera. Dessutom tror jag att MML - London-Bedford behövs för vissa assets - främst plattformar - ska synas i Mälardalen & Nordlandsbanen.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat