Ämne: T44 v1.0
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-03, 01:03   #44
Mawkish
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kityatyi Visa inlägg
Hej allihopa!

Ursäkta mig, jag heter Zsolt, är ungersk och prata bara lite svenska men jag gör mitt bästa att lära mig språket så var vänlig och svara också på svenska och inte engelska. Det här (T44) är mitt favorit lok - inte bara inom Railworks men i livet också - och jag vill gärna fråga ni, är ett PZB-system planeras, ska det vara ett PZB-system utvecklas? Tyvärr finns det inte några svenska linjer som vi kan spela på, därför ett PZB-system skulle vara jättebra för att spela på bland annat de tyska linjer, t. ex. Ruhr-Sieg och München-Augsburg.

Tack så mycket, och förlåt för min svenska, jag hoppas att det kan förstås.

Zsolt (Kityatyi)
Hej Zsolt!

Roligt att du gillar T44:an men tyvärr är PZB något som med största sannolikhet inte kommer att läggas till detta lok. Däremot har projektet med att lägga till ett fungerande ATC-system till först och främst T44:an(förhoppningsvis andra lok sedan) påbörjats och det är ett jätteprojekt som kommer att ta tid att färdigställas.

Många vackra svenska rutter är under produktion så innan ATC är klart så kommer det säkert att finnas fler rutter att köra på.

Din svenska är förövrigt utmärkt så du behöver inte ursäkta dig på grund av detta!
__________________
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning.
Mawkish besöker inte forumet just nu   Svara med citat