Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-18, 16:17   #8
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Gjrode precis en total ominstallation av Train simulatorn, och vid avinstallation så tog jag bort hela railworks-mappen. Vid nyinstallation så laddade jag ner det jag behövde. började med tottes hela dropbox, och sedan Altenburg-Wildau från rail-sim.de, följt av mälardalen och Nordlandsbanen. Mälardalen fungerar, men jag saknar marktextur, newS kontaktledningsbryggor saknade texturer och det saknades dexturer till signalskyltarna samt att huvudsignalerna saknades. En separat download från Banbyggarna löste det problemet och rutten fungerar fortfarande just nu... Nu gäller det bara att ladda ner resten från UKTS och Andreas13 m.fl. samt alla lok o vagnar och hoppas på det bästa!

EDIT: Jag har hittat boven i dramat: swedish_rail-crossing_by_newS_and_KMW_v0.8 från banbyggarna kraschar rutten.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Senast redigerad av ADDE den 2019-02-18 klockan 16:21.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat