Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-14, 19:06   #26
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Gällande kostnaden så gäller det jag har sagt - Målet är att andels landar mellan 80 -160 kr.

Om sedan 3D-kreatören vill ha mer än vi lyckats samla ihop så kommer det inte drabba någon av de som gått med i Community-ware. Alltså inget ni behöver tänka på. Det ENDA ni behöver besluta är om ni vill vara med eller inte och att kostnaden för ER då landar mellan 80 - 160 kr. Det kommer kanske inte alltid att landa där imellan men nu med Rc-loket är målet det.
Du får ursäkta dom dumma frågorna och att jag inte fattar ibland. Men penga kostnaden är viktig för mig, jag skiter inte pengar (efter jag blev av med jobbet).

Sen har vi ju många yngre på forumet och jag gissar att dom inte heller har hur mycket pengar som helst. Ett par hundra i månaden tror jag dock alla har råd med!? Men ett par tusen i månaden är värre!

Om jag fattat dig rätt nu, så är det högst 160 kr det kommer kosta att få Rc-loket? Det kan bli billigare, men inte högre!? Men sen vad gäller andra tåg, det vet ingen?????

Vet inte varför vi inte får veta vad en modell kostar hos 3d-byggaren???? Även om vi inte behöver veta nått annat än vad andelspriset blir, så skulle det vara skoj att veta vad modellen ungefär kostar hos byggaren... Då får man en uppfattning om hur många som behövs, för att det ska bli ett bra pris!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat