Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-13, 22:21   #9
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Tråkigt läsning!
Jag kommer inte använda TSW p.g.a. min ålder. Det blir ingen Trollhättan heller!
Jag hoppas bara få objekten in i TS. Ta t.ex. Gbg-station.
Tror jag missuppfattade din inledande fråga, läste nog för snabbt eller liknande...

Det du upplever som ett problem är att enskilda objektbyggare brottas med att överhuvudtaget få in dom i simulatorn, rätt uppfattat? Är det så, så som Kungsfisk påpekade, ett enkelt objekt som buske eller hus är ju inte så magiskt att få in i simulatorn... Tror till och med att originaldokumentationen räcker för att klara det... Där ska det inte vara några problem och har byggaren problem så är det bara att posta frågor, dom blir väl sällan obesvarade?

Men om en objektbyggare kommer och ber någon "exportera" sitt alster in i simulatorn, då blir det kanske lite fel... När en sådan fråga ställdes på uktrainsim för en tid sedan, så försvann den frågan snabbare än en avlöning... Som objektbyggare måste man nog vara beredd på att lära sig grunderna för att bygga och exportera, det hör ihop. I det arbetet finns det stöd på forumet, men räkna inte med att någon god fe ska ta över ett arbete.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2018-03-13 klockan 22:22.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat