Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-14, 16:10   #95
benkegbg
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Fort McMurray, Alberta, CANADA
Inlägg: 1 382
Standard

Nu har jag råkat ut för ännu en krasch, efter att ha hämtat tre objekt från DLS. Spelet startar inte - det frös efter "precaching objects..." och stod still. Så jag tänkte det var stilla. Tittade i "Task Manager" och CPU var på 0 och minnet fullt över 2000 Mb. Så jag avslutade det där.

Skulle nog inte ha gjort det för tittade jag i Content Manager så var nu massor av objekt Obsoleta!! De var de inte tidigare !!.

Nu har jag tappat tålamodet ordentligt, vilket enligt min fru är extremt ovanligt, för jag har tålamod större än Job in Bibeln. Det säger inte lite. Så nu är datorn kliniskt rensad. Allt som heter TANE och N3V är avinstallerat och raderat. Inget i AppData, inget i Programmapparna eller någonstans!

Nästa steg är: Åter installera och allra sist hämta in senaste CPD-filen på Bensland. Jag förväntar mig att spelet kommer att sakna mängder med objekt jag använt i Bensland. Det räknar jag med. Så jag tänker återinstallera dessa, men bara det som behövs. Ska försöka hålla Content Managern fri från allt sådant som jag ändå inte använt/använder.

Kan tilläggas också att jag har en extra laptop och på den finns TANE som en kopia. Saknas något kan jag hämta det därifrån.

Återkommer med ny rapport senare.
__________________
Benkegbg
Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg.
benkegbg besöker inte forumet just nu   Svara med citat