Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-17, 19:20   #5
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pierre Visa inlägg
Har inst. om KRS och nu verkar det fungera. Körde igenom din rutt och tyckte den var väldigt trevlig. Mycket bra för att vara din första KRS-rutt!

Vill egentligen inte klaga på nått, men det var några saker...

1. Fint med en kurvig bana, men det kändes inte befogat (om du förstår vad jag menar!?).

2. Några stationer mitt ute i skogen med inte en kåk i närheten. Borde finnas nått dom åker till/från!?

3. Gräs på vägarna. Känns inte rätt på denna rutt!

4. Broarna var väldigt breda. Antar att dom är för vägar eller fler spår!? Finns det inga för järnväg (enkelspår)?

5. Tunneln känndes onödig...var det ens ett berg där?

Annars som sagt en fin bana, som var lätt att lägga in och köra. Tack för den!
Hej, tack för kritiken Jo, gräs på vägarna tänkte inte jag på efter att jag valt av "producial flora" då syntes inte gräset i mitt spel och jag glömde att det fanns där

Broarna var de bästa jag kunde hitta i spelet. Tyvärr. Tunneln var kanske inte helt nödvändig men jag ville ha lite omväxling från bara stad eller skog och det var väl det bästa jag kom på

Och ja, håller med om att banan blev aningen för kurvig. Om man skulle zooma ut långt skulle man se att Appleford och Ealing inte ligger så långt ifrån varandra pga att jag svängt 180 grader ^^, fast man märker såklart inte det när man köra.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat