Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-04, 19:58   #148
ocvn
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Kongeriket Norge
Inlägg: 226
Standard

Vel, skal ikke komme som noen fredmegler her, men jeg synes hele denne diskusjonen har fått et veldig negativt utfall som jeg absolutt kan skjønne hvorfor har skjedd.

Det Marcus på høflig vis prøvde å forklare deg Totte var at du kan ikke gi ut ruten MED objekter som ikke du selv har laget, eller har fått lov til å inkludere i din utgivelse.

Det er nemlig slik at mange gir ut objekter, og hvis noen andre skal ta disse og gi de ut så vil utvikleren helst vite om det slik at ikke ikke han/hun plutselig har objekter som er brukt her og der. Det vil nesten føles som om noen bare har tatt noe fra deg og lagt det ut overalt

Tenk deg, ville du likt at noen plutselig hadde lagt ut ruten din på alle mulige sider ? La oss si at noen la ut ruten din på flerfoldige sider, og det blei oppdaga en feil på ruten din som du rettet opp og lastet opp en ny versjon her på forumet. Men at den sm la ut ruten din ikke oppdaterte på alle sidene personen la ut ruten på. Da hadde folk på andre forum sagt at ruten din hadde "den og den feilen" og "at det har gått så lang tid uten at noen har fikset på ruten". Disse folkene på andre forum aner jo ikke at ruten faktisk ikke hører til på forumet deres.

Nå har jeg svart for begge trådene som er startet
__________________
ocvn

Senast redigerad av ocvn den 2012-12-04 klockan 20:25.
ocvn besöker inte forumet just nu   Svara med citat