Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-03, 13:52   #142
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Tack! Det värmer!
Jag förstår inte varför Marcus G är sån som tänker så.
Har man släppt ut objekt till download så är det självklart att använda dem och sen släppa ut rutten! Alla skulle bli nöjda då.
Det är stor skillnad om man vill måla om objekt, vilket jag aldrig gör så, så måste man kontakta skaparen om lov.
Mjo tack, jag spenderar åtskilliga timmar med att ordna material för att bygga saker åt den här simmen, T44:an är min och Mawkish förtjänst, med betoning på Mawkish som gjorde ett hästjobb..
Sgmsn-w vagnen är också min förtjänst med hjälp av Basse..

Men allt vi får höra när vi bygger saker till simulatorerna är "kommer den varianten? kan du bygga det och kan du bygga det?"
Och gör man inte som folk säger åt oss att göra, då blir det ett jävla gnäll..

Och faktum är att jag nu tröttnat på detta..
Jag tror att ni fallerar att se vilket enorm jobb som ligger bakom att producera sakerna ni vill ha, och gnäller om ni inte får.

Framför allt så ska sakerna jag byggt publiceras av antingen mig eller någon annan av dom som varit inblandade i projektet, och ingen annan, av den simpla anledningen att ingen annan har rättigheten att publicera det, för att dom har inte lyft ett jä*la finger för produktionen av objektet.

Jag vill ha kontroll över mina saker så jag vet vart det laddas upp, vilka versioner som cirkulerar och vilka problem som finns så att man kan hjälpa folk.
Men framför allt så att jag ska kunna garantera att ingen annan visar upp mitt arbete och säger att det är dom som producerat det.

Och efter som att jag "är en sån som tänker så" så kommer inget av mina objekt att laddas upp på detta forum igen, publiceringen kommer från och med nu ske selektivt bland folk jag känner och inte vidare.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat